25 septiembre 2006

Un novo destino para os nosos polbos


Con motivo da próxima celebración das festas de San Froilán en Lugo, o Movimento para a Liberación do Polbo Común (MO.LI.POL.CO.) quere denunciar, unha vez máis, a cruel matanza que se realizará nesas datas.
Estamos a falar dun salvaxe polbicidio feito coa xeral ledicia festeira de habitantes e visitantes: sorrisos de vellos e vellas, ollos asexantes dos adultos, caras larpeiras dos nenos... Nese intre ninguén se lle ocurrirá pensar que o noso ben querido octópodo é un dos animáis máis maravillosos da creación. dentro dos primates. Un ser de tres corazóns capaz de camuflarse, de distinguir cores e formas cos seus ollos prodixiosos, de unha capacidade tal que pode meterse no máis estreito burato, un ser que incluso é capaz de usar ferramentas ou, o que semella máis increible, de lembrar. Sí, compañeiras e compañeiros, estamos a falar dunha especie cunha intelixencia comparable no reino dos invertebrados a dos humanos na familia dos primates.
Desgraciadamente o noso amigo cefalópodo dispón dunhas carnes que son manxar gorentoso para as fauces sempre famentas do homo sapiens.  
Asasinado de calquer xeito, logo é vilmente macerado e bañado en auga quente ata que as súas musculadas carnes ablandan de xeito case repugnante. A cousa remata cando os seus fermosos tentáculos son despedazados con tesouras cheas de ferruxe e cubertos os seus restos mortais con pimentón picante, quizais nun estraño xesto humano de pretender agochar tan espantoso crime.
Non, non podemos permanecer impasibles ante semellante desfeita. Reinvindicamos a dignificación dos polbos...¡xa!.
¡¡¡Non o vil asasinato dos polbos!!!
¡¡¡Queremos polbos vivos!!!
¡¡¡Queremos polbos ceibes!!!

2 comments:

  1. No sabía que el pulpo también tenía fans. Y reconocerá que la traducción en gallego es nefasta: polbo. Sí, yo también defiendo los idiomas propios, pero no los idealizo. No, no todo suena mejor en la lengua materna.

    Me extraña, Doktor, que usted priorice la categoría del “bicho” y su derecho a su libertad, algo que ni siquiera tenemos los burro/sapiens, al negocio de una tierra que no destaca precisamente por su habilidad en exportar sus riquezas.

    El bidet, desde luego, siempre sería mejor ubicación que el Caldero, por lo menos tendría agua fresca, y los restos de partículas de higiene genital no creo que le preocuparán demasiado.

    Es usted mordaz con sus paisanos, aunque luego dirá que los quiere y que sólo intenta despertarlos de su letargo endémico. Y no, no es pesimismo, que también, pero no se despertarán Doktor, y usted lo sabe. Pero es legítimo, e incluso encomiable, que lo intente.

    Predicar en el desierto al final no tiene porqué ser siempre inútil. Puede aparecer algún camello extraviado de su humilde misión, y logre transmitir el ansia de libertad al resto.

    Defender lo propio en un territorio acostumbrado a tanta sumisión legendaria, un territorio cuyos habitantes tratan de vencer su complejo, todavía sin conseguirlo, es algo de agradecer. Teniendo en cuenta, que la sumisión crea adicción, y al final la comodidad de ser cola de león antes que cabeza de ratón, lleva a un estado perpetuo de conformismo: “virgencita que me quede como estoy”, aunque no sea un lema gallego.

    Aunque para lemas gallegos, aquel penoso y todavía no superado: “ El gallego no protesta, emigra ”. No quiero amargarle más, pero tenga la seguridad que los más conformistas, los que necesitarían su aguijón, no leerán su blog, téngalo por seguro, sus lectores, seguramente serán aquellos que ya están concienciados pero dispersos y con poca capacidad de reacción.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  2. E queremos polbos na cacuela, a feira e máis. e queremos polbos... bo con iso vale.

    ResponderEliminar